14 juni 2009

Loaded&Alone

Jupp, nu är helgen över snart. Men vem bryr sej? För jag har sommarlov! :D Och det är så skönt att göra precis vad man känner för, utan att behöva tänka på vad klockan är! :D Idag har det vart en så kallad "städ" dag :) men för min del blev det lite mer än bara städning. Utan jag möblerade om hela mitt rum :) Och det blev riktigt snyggt :) Kan lägga upp lite bilder sen om jag orkar :)

Så aaa, min dag har i stort sätt bestått av städning och annat bröte! :)
Ska kanske träffa älskling sen, hoppas de iaf! :) Får se om vi kanske skulle ta en bastu eller något :) får se vad som händer :) Sen ska jag bland annat hjälpa mamma med planering om maten tills nästa Söndag :)Men jag vet på ett ungefär vad det blir, med tanke på att det var min idé :D Men jag berättar det längre fram när jag/vi väl har bestämt!

Jaa, det finns la inte så mycket mer att skriva om idag :) Ha en fortsatt trevlig dag!

,ciiaoo

Inga kommentarer: