13 juni 2009

Knock You Down


Lördag nu då. Inget kul denna dag. Vart smått sjuk, mått lite si så där :/ Men det börjar bli bättre! Har i stort sätt slappat hela dagen idag, vart oerhört trött, allmänt utmattad... Lagat mat idag, trots min trötthet :) Lina åkte till Göteborg idag med konfan, kommer hem på Torsdag, fast det är avslutning där ute i Göteborg, jag och älskling åker dit med mina päron och kollat :) Mysigt! Hoppas att det blir fint väder! :D Och hoppas Lina har det bra :) Sen nästa Söndag är det "kalas" för henne :) Älskling ska självklart vara där då också, Lina som är så snäll bjuder honom :P

Imorgon har jag inget planerat, antagligen slappa och bara ta det lugnt :) Om inget annat dyker upp då, de vill säga. Vädret suger pung nu, skit tråkigt! Men man får göra det bästa av situation, sova xD det är det bästa jag vet när det är tråkigt väder, sova borta hela dagen :P så kommer det en ny dag imorgon :D

Nepp, nu ska jag snart kila iväg och köpa lite gott gott, sen blir det mat kanske, vet ej vad mamma har planerat att laga ikväll, men något gott blir det allt! Saknar daniel också, och det är hur mkt som helst!<3 Men vi har hela sommaren framför oss! :) Älskar dej daniel<3 Snart 5 månader älskling!<3<3

Btw, ringde Ulf från donken igår, han som skulle ringa mej som aldrig ringde, han var sjuk, först trodde jag att jag inte skulle få jobbet, men det var chill :D Pengar i sommar!!! :D<3 Shoppa och hitta på en massa bus med älskling :)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: