08 juni 2009

A little piece of Heaven



Dagen har knappt börjat, pappa väckte mej för en stund sen, fast jag har dock ingen lektion idag, ska bara till skolan för att lämna tillbaks matteboken. Fast det orkar jag inte göra idag om jag tänker efter nu. Kan göra det på Onsdag, för min bok ligger nämligen i skåpet :) Puss på't!

Jag har inte gjort så mycket än så länge :) Ätit lite, kollat på en film, ska la troligen gå och lägga mej snart igen :) Är as trött xD Imorgon är det frilufsdag med skolan, inget som jag ser fram emot, men men... Jag ska gå, tänker fan inte cykla xD orkar verkligen inte det. Och om vädret suger imorgon, då är jag "sjuk" kan jag lova! Fast, vill ändå vara med, för dom sa att vi ska göra något riktigt kul, aja får se hur det känns imorgon, om jag åker med så ska jag självklart bada :D haha!

Igår kom älskling hit :) Mysigt! Vi kollade på en film, tror den hette Unborn :) En skräckfilm, vet inte om jag ska säga att den filmen var bra, för det tyckte inte jag, den var jätte konstig xD visst, den var la läskig, men dålig! Ingen bra handling eller något :S Blää på den! Men mysigt var det iaf :) Bortsett från att jag fick ett skrattanfall utan anledning :) Haha, kommer inte ihåg var det va som jag skrattade åt, men något var de dock :) Som jag tydligen bara tyckte var roligt :)
Resten av kvällen bestod av att jag pratade med älskling lite innan han åkte, mysigt:)<3 Sen åkte han hem då, och jag gick dirr och la mej :) Trött, ehm ja! Sov gott hela natten :D
Tack Daniel för allt<3

Ni får ha det bäst!


,ciiaoo

Inga kommentarer: