11 februari 2009

Kväll hos Sandra nr 2

Shiit vilken kväll! Helt otroligt! Vad tusan ska jag börja? Joo! Felix kom till mig vid halv 6 ungefär, sen kom Daniel vid 6 ungefär. Vi åkte härifrån typ då med, när vi väl var framme, så skulle ju pappa åka tillbaks, och där Sandra bor är det värsta backen, och den backen var glashalt! Så aa vi/han kom inte därifrån typ, men vi fick hjälp sen. När vi då kom fram till Sandra, så tog vi upp alla saker till hennes stuga där vi skulle sova då. Sen började vi så smått laga mat, jag gjorde då drickar till allesammans, smakade mindre gått xD eftersom att det inte fanns så mkt Socker soda kvar, men för mej funka de! Sen åt vi då, det blev tacos, gott med mat säger jag bara. Efter det så begav vi oss uppåt, tog med godis, dricka, aaaa allt som vi behövde :D filmer! Ca 30 filmer men vi kollade bara på 4 xD haha! Vi började kolla på en konstig film, jag hängde inte alls med xD Sen sååå aaa jag orkar seriöst inte skriva allt här xD är för trött!!! Men vi kollade på tre filmer sen, House Of Wax, White Chicks och Fast to the fouries* 1, sen så försökte vi med anden i glaset, men aaa jag baanga ur med en gång typ. Så de sket sej. Sen så sjöng vi Singstar :D haha alla sjöng!

Jag och Sandra nr 2 ägde på McFly! Sen så gick klocka, klockan blev sen runt 3, sen blev det bara myspys :D Sandra nr 2 och Felix delade bäddsoffa, jag och Daniel delade säng :) Tyvärr så kunde jag inte sova av en anledning :/ Tack Daniel för att du fanns där för mej när jag behövde dej som mest sötnos!<3 Aaaa, har ingen lust att dra upp varför det blev som de blev!
Sen vid...fan jag kommer inte ihåg vad klockan va men jag började cpa låss totalt xD sprang utomhus i underkläder och åkte på rumpan xD sen la jag mej i sängen igen och värmde mej från Daniel xD Jag tror jag började dampa sönder på morgon kvisten :P kuligt! Hm...aaa dom andra somnade om, medans jag dansa runt som en galning, sen la jag mej åter igen i sängen och myste med sötnos :) Hm...sen blev klockan 2 på dagen, vi gick ner och började äta frukost, jag var heeelt död xD haha dom andra mobba mej, jag tjatade då om att jag vill duscha, men det sket sej, sedan fick vi lit problem med skjutsen, men som tur va så skulle Stefan, Sandras brorsa in till stan så vi åkte med han, sen så när vi va i stan så följde jag älskling till bussen :) sedan stack jag hem, lagade mat, satte mej vid tv för att äta och kolla, men de blev då att jag somnade xD haha!

För övrigt så är det klassfest imrgon :D göttans! På Lördag är det Alla Hjärtans Dag :) undra vad som händer då tro? (a) :D <3
Tack Felix, Sandra och Daniel för en underbar kväll/natt/morgon och dag med er ;D alltid lika kul, detta ska vi allt göra om igen!!! ;D <3 SandraX2 är oslagbara!

,ciiaoo

Inga kommentarer: