15 februari 2009

Nothing Last Forever


Vilken helg....allt har gått nästan åt h****e! Jag kan väl ändå berätta kortfattat hur helgen har sett ut. Okej, i torsdag så var det ju klassfest, fast visst de va lite annat folk, och det blir ju alltid så. Sen kom några som inte vad bjudna så det blev lite tjaffs där, men det gick till slut att bli av med dom. Jag hade lovat mej själv att inte dricka ngt, och jag klarade de :) jag höll mig till min Coca-Cola heeeela tiden! När klockan började närma sig 12 så drog jag ner mot stan, festen härjade på Normalm. Som sagt, jag tog bussen ner med André och Pontus, jag kände mej ganska yr och lite så där borta.... men jag visste ju att jag inte hade druckigt ngt.... men jag och Pontus tog då bussen upp till Trandared, han skulle la hem och jag skulle till Daniel, va där i kanske 40 minuter, sen så skulle jag ta bussen hem, men självklart hade dom slutat gå efter 12 slaget. Så aaa jag fick då sova hos sötnosen, visst jag kunde gått hem, men det var svin kallt, och jag ville inte gå ensam... :) men mysigt va de, vi låg och snackade och skojade xD haha!<3
Dagen efter så, åkte jag hem vid 12, sen kom pappa, snackade lite, sedan blev det sjukhuset med en gång :( Jag förklarar kortfattat nu, jag hade en Coca-cola i kylskåpet hos Lisa, jag drack ut den hela tiden typ, men altagligen hade någon lagt i ngt...hm...kommer inte ihåg men en slags tablett som gör att man blir yr, mår illa, svettas, kan svimma, darrar, kan få näsblod, hjärtklappning är hög och om man får i sej för mkt så kan hjärtat stanna... :( fatta att jag var rädd! Så det blev sjukhuset i 3 timmar....tog urinprov och blodprov...usch! Sen blev det hem och sova hela dagen, hjärtat slog snabbt men inte lika snabbt som när jag sov hos Daniel, men då skakade jag däremot as mkt... läskigt!

Sen på Lördagen då så var det ju Alla hjärtans dag, en del av dagen så duschade jag i nästan 2 timmar xD sjukt! Sen så...typ fixade jag mej, sminkade mej och tog lite kort...xD haha ego!
Sedan så skulle jag möta Sandra nr 2 i stan för jag skulle få tillbaks mitt USB-minne :D hon har lagt in massa musik :D sååååå jävla bra!!
Aja, sen fickade jag och Daniel :D för mej blev det en Chai Latte :D alltid gott! Sen så stängde ju dom klockan 18.00 så vi tog en promenad hem till mej :) va där i stort sätt hela kvällen :) sen vid 11 så gick vi ut på en promenad...snackade och så<3

Tack älskling, det kändes så bra att ha dej, känna dina armar runt mej, jag kände sådan värme, trodde jag skulle börja gråta sönder, men jag klarade mej fint<3 Vissa saker ska man glömma men vissa saker finns alltid där oavsett vilket!<3 Sen så var min pappa så snäll att han körde hem Daniel :) vi stod och väntade på bussen men sen så kom pappa ner med bilen :) snällt!
Sedan så tog jag en macka innan jag skulle sova :)
Idag så blir det en lugn dag :) älskling kommer troligen sen :D<3
Ni får ha det bäst! <3

Love' Sandra

Inga kommentarer: