22 februari 2009

Broken Hearted Girl

Det värsta jag vet, det är att sitta och vänta på folk. Och det är vad jag gör just nu, för jag och Oskar skulle ta kort idag och han sa att vi skulle fotas vid 15.00, han skulle höra av sej, men nej han har inte hört av sej, hans mobil är avstängd :O Och jag vet ju inte vart han är eller vad han gör. Han kunde ju iaf sagt till...
Men jag får väl vänta ett tag till och se vad som händer, så som det ser ut nu så lär det inte bli något -.- Vänta nu....haha nu skriver Karl att Oskar är på väg hem, han kommer till mig vid 17.00, göttans! Då blir det foto idag ändå :D yes!

Senare ikväll kanske Daniel min älskling kommer hit, det blir nog en film titt ikväll tror jag :) och mys<3 Han var ju här i Fredags, då blev det också filmkväll, då kollade vi på Natt På Museet :D :D as kul ;D skrattade en del, sen var jag så duktig att jag gjorde hamburgare till honom :D och jag åt räkor och mackor :D myspys<3

Om ca 2 veckor och några dagar fyller man 17 år, inget speciellt med det, bara ett år kvar, sen är man 18 :D så gött! Och det ska självklart bli fest då :) <3
Men nu ska jag kila iväg och äta, innan Oskar kommer! :)

Love' Sandra

Inga kommentarer: