19 februari 2009

You're My Halo

Idag så vaknade jag av att jag slog i huvudet i väggen, som vanligt, sen så var det skiit kallt i mitt rum, för igår så såg jag att elementet och det stod på typ högsta grad, så jag öppnade då fönstret, såå antagligen så somnade jag sen utan att stänga fönstret, men pappa stängde det iförsig, typ en timme innan jag skulle upp xD haha!
Aja, jag somnade dock om, och sen vaknade jag 10 minuter innan bussen skulle gå, så jag packade snabbt och fixade mej sen sprang jag ner till buss torget, nehee då får man inte plats i bussen nu också :O sååå fick vänta på nästa, då tänkte jag att det kanske skulle vara liiite mindre folk på den, nee då va det fanemej lika mkt som på förra, men jag kom på iaf, där jag mötte Sofie och Emma, sen så träffade jag även Robin lite :) han har ju APU nu så han skulle åka lite längre än oss.

På träningen så körde vi bålstyrka, alltså armhävningar och sådana stuff. Vi skulle testa och se hur många vi kunde göra, och aa jag blev la nöjd men ändå inte eftersom att jag har träningsvärk i magen så kunde inte göra fullt ut idag. Men nästa gång då jävlar. Hade redovsning på engelskan, jag skulle berättta om Fredrik Ljungman i min klass, det gick la så där, jag stannade och skit, men ändå så flöt det på tyckte jag. Han förklarade as bra om mej med tyckter jag, även om han hittade på lite saker, som delvis stämde faktiskt :D haha jag blev as paff, han sa bland annat att jag är mej själv, vilket stämmer, och aa sen en massa andra saker som passar.

Efter skolan så ska man träffa älskling :) ska bli kuligt :D
Men ska kila, ha det bäst!!! :D

,ciiaoo

Inga kommentarer: