07 februari 2009

You Can Have Whatever You Like


Vilken dag :) min dag har bara bestått av One Tree Hill och musik :D fick en jävla massa låtar av Arvid :D eftersom att han vet att jag älskar Hip-Hop och R&B låtar så skickade han minst 50 låtar :D sååå jävla bra! Men fastnade för en låt, Flo-rida med låten Right Round :D sååå grymt bra!
Har i stort sätt bara tagit det lugnt, dött framför datorn... :P Saknat min mupp :) <3

Imorgon så ska jag troligen träffa Daniel :) får se vad som händer :) Sen på Tisdag så är det övernattning hos Sandra nr 2 :D det är jag, Daniel, Felix och Sandra nr 2 då som ska vara där :D det blir Singstar, Gitar Hero och mycket film och musik :D sen mat!! Det blir tacos som jag och Sandra ska laga :D Asså, shiit vad kul det kommer att bli :D längtar!!

För övrigt, så går träning hyffsat, judon går åt helvete men ska börja snart, men så som jag ser det så har armen i stort sätt läkt :) och jag hoppas att det kommer bli en bra och lugn judo säsong för mej nu i vår :) Sen ska jag också försöka tävla lite i friidrott en del :) det är någon som jag tycker är kul också, jag gillar sporter där man tävlar ensam, för då får man all ära själv! :D

Men ska kila, ha det gött! Äntligen looooov! :D
Daniel, tänker på dej hela tiden! <3

,ciiaoo

Inga kommentarer: