24 februari 2009

TroubleMaker


Så tråkigt jag har. Sitter och laddar ner tre filmer som jag sedan ska sätta mej och kolla på, det blev Twilight, Säg att du älskar mig och White Chicks :)
Vid 3 så kommer Daniel och Sandra nr 2 hit, får se vad som händer? Kul blire iaf :)

För övrigt, så är jag hemma, gick från skolan idag, kände mig riktigt kass =/ Har sovit skit kasst denna natt, eller, jag brukar ju sova dåligt vissa nätter, men denna var extremt dålig. Vaknade upp två gånger och var helt kalltsvettig, det är något fel på mej. Men som sagt, jag gick upp när klockan ringde, sket i frukosten, stack till skolan, gick på matte lektionen, somnade typ, räknade några tal....sen fick jag lov att gå hem :( hade ont i huvudet, kunde inte tänka klart.

Nepp nu ska jag kolla film och sen kommer älsklingarna<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: