10 februari 2009

Everything I do, I do it for you


Yes! Det är Tisdag nu! :D Nu gäller det bara att få dagen att gå snabbt :) Dagen började med att jag vaknade av att jag slog huvudet i väggen xD haha inte helt ovanligt, men ändå :P
Nu sitter jag och lyssnar på musik, käkar en gooo frukost :D Ska strax fixa mitt hår och så, sen typ slappa och kolla lite på One Tree Hill :) Sen bara låta dagen gå, Daniel skulle kanske komma hit sen, och vid typ 5 kommer Felix också :D Ska bli grymt kul ikväll :D längtar så mkt så att jag nästan får ont i magen ju xD Ska snart också äta klart min grapefrukt xD haha jag har inte orkat xD

Men jag skriver om allt imorgon :D lääängtar!
Sandra Svensson, Felix Karlsson och Daniel Lundqvist, denna kväll ska bli oförglömlig! :D <3

Love' Sandra

Inga kommentarer: