04 februari 2009

Halk halk i trappan

Nu sitter jag i skolan med Cedric och Robin, väntar tills vi får gå ner och äta, alltså om en imme exakt. Ganska trygt, men sen blire att jag och Martina åker till Sjöbo hallen och kollar på fotboll :) Några från Aspero ska spela, jag tror Robin Andersson, Christoffer Mild, Joel Lindberg, sen tror jag att Johan Björell också :) asså, det var typ en jävla massa xD haha men aja, ska som sagt kolla på dem :)Sen blire la hem och softa, vet ej om Daniel kommer te mee idag också :) får la se :) har ändå inget annat för mej eftersom att jag är så duktig att jag pluggar i skolan.

För övrigt så sitter man i skolan med en stukad fot =/ halkade i trappan igår, jag skulle gå ner och hade precis vart och köpt godis, gick ner för trappan, kollade i godis påsen för att ta en godisbit och självklart så var det blött i trappan och det såg inte jag så jag trampade snett och föll rakt ner i hela trappan :( det gjorde svin ont, såg sen att foten/hälen blev helt röd och sen blå, började svullna upp och skit, fick gå i kryckor större del av kvällen igår, skulle gått med det i skolan också, men det är bättre att jag går utan så att jag kan röra foten så mkt som möjligt. Haltar lite grann men blir bättre känner jag! Good! Ska kila, ha det bäst!

,ciiaoo

Inga kommentarer: