23 februari 2009

I Wanna Run, Smash Into You

Sitter nu i skolan och har Arbetsätt och Lärande. Skiit tråkigt. Fast det är blandat med Naturkunskap. Vi arbetar med miljön...sååå boooring!
Igår så fotades jag av Oskar, det var sjukt kul, vi satte upp vita lakan vid fönstet och sen la vi en på golvet så att allt blev vitt :) Jag hade tagit fram mins 20 plagg, en del var kanske lite onödiga, men så att jag kunde välja mellan olika färger och stilar. Vi började då med att platta mitt hår, eller Oskar plattade det :) det blev as bra. Sen så tuperade han det, fixade i ordning det. Jag hade dock ett väldigt dåligt hårspray enligt Oskar xD haha men det funkade, mitt hår är ganska lätt hanterat. Sen så tog jag på mej Evisu Jeans, en vit bh, och ett vit linne, sedan så vek jag upp linnet så att jag visade magen dock. Sedan så började vi då ta kort, vi började stående med några kort, sen så satte vi dit en stol, som jag satt på då, där tog vi några bilder, sen så bestämde vi för att rita en "blixt" vid min kind, så som Lady GaGa har det. Det kanske inte var så likt men lie iaf, sen lockade han mitt hår fast bara på ena sidan, satte upp det på ett kostigt sätt men snyggt :)
Vi tog några bilder, kort därefter så kom Daniel in i rummet xD haha blev skit rädd, men han hade inga pengar på mobilen så han kunde ej svara, men aaa vi fortsatte att fota, fast nu var det mycket pinsammare när Daniel var där, men älsklingen var så snäll ändå xD <3 Efter att jag tjatat några gånger om att Daniel skulle vara med, så fick jag äntligen med honom, vi tog några bilder, som jag sen kanske lägger ut på Bilddagboken, och jag kan säga att dom var riktigt fina :) Daniel du är så jävla underbar, älskar dej oerhört mycket<3

Idag slutar jag vid 15.05, efter skolan ska man träffa älskling<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: