06 februari 2009

One Step At A Time

Jag är mycket stolt över mig själv idag. Jag tog initiativ att springa intervaller, själv! Sprang 100 meter sen gå 100 meter och gör de 4 gånger, sen vila 5 minuter, sen springa likadant men 5 gånger, fast det sista så sprang jag vara 3... mådde illa och skit sen. Sen så typ körde vi lite bål styrka på mattan, men jag var ju så trött i hela kroppen så jag typ mygla resten xD haha sen en skööön dusch :) det var såå jävla gött! Men när vi var klara så såg vi att killarna hade åkt utan oss ;O så vi fick ta bussen allihopa, jag fick låna pengar av Natta, som tur va. Sen kom man till skolan, sen så typ hade vi en lektion, ganska soft. Sedan lunch, nu har vi natur snart, och ingen i klassen har pluggat till provet, haha inget, eller joo 2 st xD haha!
Efter skolan, ska jag hem, sen typ städa, kolla lite på one tree hill och sedan kommer Daniel :) får la se vad som händer. Asså, shiit äntligen lov snart! Men ska kila! Ha det gött!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: