19 maj 2012

2 veckor

Det är idag exakt 2 veckor kvar tills vi åker. Woop woop. Längtar
så sjukt mycket! Hoppas nästa vecka går superfort! Får väl se
till att hitta på mycket saker så att tiden går fortare.

Imorgon är det Lördag och det kommer bli en händelserik dag.
Ska åka till stallet runt halv 10. Rida ut med Maria då, tror jag
tar Labben först. Vi ska rida en långtur men vart vet jag inte än.
Hon sa något om en ny väg som jag inte ridit förr. Varför inte, alltid
kul att prova nya. Sen efter det så ska jag fixa det sista i stallet, mocka,
göra i ordning höet och maten. Sen tar jag nog in Livona och tar en tur till Rångedala
med damen. Det stod att det ska vara strålande sol imorgon, hoppas att det stämmer.
Har verkligen saknar värmen och solen. Varit regnigt hela veckan, oerhört deprimerande.

Som sagt, imorgon, ska ta det så jävla lugnt. Inte stressa ett skit. Kanske putsa
Labbens träns imorgon då. Putsade Livonas förra veckan. Maybe baby. Gaaah längtar!!
Älskar att komma till stallet och inte känna någon stress, bara kunna ta det
allmänt lugnt och små pilla lite. Plus en massa mys med pållarna.

Nu blir det faktiskt sängen. Somnade runt 4 igår så kanske ska gå och
lägga mig nu medans jag ändå är trött. Ha en skön helg nu allesammans. Återkommer
mer imorgon. Just det ja!! Robin Juterot kommer över på kvällen. Vi ska grilla
och ha det allmänt mysigt =) vi bestämde att träffas för sen har jag inte så mycket tid
över till att ses. Många mysfaktorer imorgon!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: