12 maj 2012

Sommarkänslor

Idag har det varit fullt ös från morgon till kväll. Dagen började med att klockan ringde vid halv
10 någon gång, gick däremot upp vid 10 ;) Vi skulle ju idag åka till Gunnar och Kristina i Göteborg.
Vi skulle rulla från Borås runt halv 11 så vi gjorde alla oss i ordning (förutom Daniel) och tog på
oss fina kläder. Jag ville vara lite somrig så jag tog på mig min fina långklänning med massa blommor.
Daniel åkte hem till sig samtidigt som vi skulle åka. Han skulle nämligen springa Göteborgsvarvet och
han gjorde jättebra ifrån sig i år, förra året sprang han på 1.57 men igår sprang han på 1.55 :D
Duktiga älskling! Så stolt över dig. Nästa år blir det säkert ännu bättre, fortsätt kämpa!

Som sagt, ner mot Göteborg där alla andra tusen människor skulle så hittade vi äntligen
rätt till Hisinge/Torslanda där dom bor. Väl framme så kom solen sakta men säkert. Vi hade
tänkt att sitta ute men pga blåsten avstod vi det den här gången. Jag har inte varit hos dom
sen jag var 12 år, vilket är 8 år sedan, så jag kände ju verkligen inte igen mig. Eller jo, lite
grann men fint vartet iaf! Jag, Lina och mamma solade på baksidan och fotade oss själva för skoj skull
medans maten stod på grillning. Det blev grillad lax och fläskfilé, mummsigt!

Daniel sprang i mål runt halv 5 någon gång, ungefär då började vi rulla hemåt igen. Vi hade
först tänkt att stanna där ett tag men pappa va nog trött och ville hem. Så jag fick övningsköra hem,
i Göteborg... jag gillar't inte!!! Var fan det värsta någonsin, men vi krockade inte och jag körde inte
fel så lite nöjd blev jag allt. När vi åkte från Göteborg va det strålande sol utan moln men
när vi närmade oss Borås, då kom det lite regn och molnen kom tillbaka...!

Här kommer lite bilder på dagens händelser =) enjoy!

Här är jag, superglad över sommarvärme =)

Jag igen!

Här står vi o kollar ut över Torslanda/Hisinge! Jag skulle inte tacka nej till att bo där!

Nu ska jag snart sova! Imorgon blir det en ridtur med Pernilla och Emma!

,ciiaoo





Inga kommentarer: