16 maj 2012

Stressad

Det börjar närma sig den 1:a Juni. Okej, visst jag har skrivit det hela tiden
i alla inlägg men idag insåg jag att det faktiskt är nära.
Igår satt jag och Daniel halva kvällen med att skriva checklista för resan.
Det blev ganska mycket ändå. Men vi ska försöka att inte packa med för
mycket skit. Sen finns det ju fler saker som måste göras innan resan;

- Köpa bikini underdelar
- En mindre kameraväska till min systemkamera
- Skicka iväg balklänningen så att jag kan få mina
pengar
- Köpa nya jeansshorts
- Fixa till visdomstanden innan jag drar (dumt om den
börjar krångla när jag är borta)
- Hämta ut Daniels pengar som han har beställt och som ska växlas in

Ja det var väl det då. Idag har det varit en tråkig dag. Det har
regnat hela dagen och kommer troligen göra det resten av kvällen med.
Ikväll är det träning på Tokarp. Vi ska ha dressyr, me like! Kan behöva
öva lite på min balans igen. Innan vintern red jag barbacka nästan varje dag
i Falskog men sen kom vintern och våren. Dom fäller ju något så gudomligt på
våren så det är inte ens någon idé att rida barbacka. Men nu när sommaren är här kanske det är
dags igen. Daniel borde komma hem vilken sekund som helst. Vet ej vad vi ska hitta på,
kanske mysa framför tv:n med en film eller något, längesedan<3

Kanske skriver mer ikväll när jag kommit hem från Tokarp. Om jag har orken så gör jag det!

,ciiaoo

Inga kommentarer: