09 maj 2012

I'm bored!

Grymt uttråkad. Jävla pissväder för fan! Ursäkta ordval men sanning.
Har inget att göra så tänkte skriva en list på saker som jag ska
göra i sommar. Bara för skoj skull.

Sommaren 2012;
- Semester i Thailand med min familj o Daniel
- Åka till Smögen med Daniel o hans familj
- Liseberg/Skara sommarland med Daniel
- Kanske skaffa egen lägenhet?
- Ta det förbannade körkortet

Hm... kommer inte på så mycket mer. Men så här kommer min
sommar se ut i stort sätt. Det som jag ser mest framemot är
Thailand o körkortet! Måste verkligen ta tag i det ordentligt!
Är så avis på andra som tar det o det verkar ju vara så jäkla lätt.
Hejja hejja mig!!

Daniel slutar om 1 timme, får väl se vad som händer idag. Just det,
ska iväg till Livona idag och sen ikväll har jag träning runt 20.00,
vi ska ha cavaletti idag med Malin, ska bli riktigt kul. Skulle bli kul
om jag fick Mille eller Melwin. Vi får väl se =) för mig spelar det egentligen
inte så stor roll vilken häst jag får, alla är lika underbara!
Nä nu ska jag lägga mig i soffan eller sängen en stund. Har
haft en sån jäkla huvudvärk hela dagen, tagit treo men det håller fortfarande
i sig ändå, blä! Är nog vädret som gör det, känner mig tung i huvudet...

Ha det gött i detta fina väder!

Detta är min underbart fina pojkvän som jag älskar över allt annat! Tänk att vi har varit tillsammans
sen 3/2-09, och jag älskar dig lika mycket o ännu mer nu! Kommer aldrig ge upp på oss!


,ciiaoo

Inga kommentarer: