15 maj 2012

Enjoy The Silence

Kan inte tiden gå fortare. Kan det inte vara den 1:a Juni snart. Vill bara bort från
allt regn o kyla. Trodde ett tag att sommaren var påväg när vi äntligen
kunde sitta ute och sola. Men hepp, det försvann lika fort som det kom...
Men bara 16 dagar kvar tills vi äntligen äntligen flyger härifrån.

Jag kan väl inte klaga alltför mycket idag, men vädret är väl okej. Det
regnar ju inte iallafall. Ska åka till stallet strax. Fick lov att låna
Bluesan idag av Pernilla så jag ska rida ut med Emma som har Labben idag.
Får se vilken runda vi tar. Är lite sugen på motorvägen och klätterbacken upp :)
Men vi får väl se vad Emma säger med. Hoppas att vädret håll i sig så att vi slipper
vi blöta.

Det får bli ett kort inlägg idag. Är supertrött i huvudet plus att min mobil har
börjat krångla. Kan inte ringa eller smsa eller ta emot sms/samtal längre... blä!
Ska kolla om jag kanske behöver uppdatera den lite så får nog koppla in den till
datorn senare. Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning. Duschade innan så måste
fixa i ordning håret (fågelboet). Ha det nu gött därute!

,ciiaoo

Inga kommentarer: