10 maj 2012

Det regnar....

Att det regnar i Borås är väl inte helt ovanligt, eller hur? Blir så otroligt
less på detta väder. Både igår och idag har jag varit tung i huvudet, har knappt
orkat gå upp ur sängen, huvudvärk så det bara skriker om det. Och sen att det då
regnar gör ju inte saken bättre. Vill ha sol, typ som förra veckan när man kunde
ligga ute o sola i bikini o shorts. Men men, det är bara o bita ihop, bara 21 dagar
kvar tills vi åker till Thailand och det ska bli sååååå skönt! Kommer inte sakna Sverige
det minsta, eller jo, stallet!! Jag kommer få abstinens efter 1 vecka ju! Men det klarar
jag, hejja!

Idag händer det väl inte så mycket förutom stallet och sånt. Direkt när Daniel slutar
ska vi åka till Falskog (stallet), ska träffa Emma och Maria där. Blir en snabb tur ut och
sen ska jag iväg till ridskolan för en ridlektion, ojoj mycket på en och samma gång.
Eller, det är inte så mycket men det är tiden som inte räcker till ibland, får skynda mig och
jag hatar att skynda mig! Är i stallet runt 16.30, vet inte riktigt när jag är klar men
måste åka från stallet vid 17.50, senast!! Men det kommer säkert gå bra.
Hm... undra om Daniel ska kolla på när jag har lektion/träning ikväll?

Iallafall, i helgen händer det massa roliga saker. Daniel ska springa Göteborgsvarvet
tredje året i rad nu. Själv missar jag detta den här gången. Ska iväg på middag hos
Gunnar och Kristina, några som vi träffade i Thailand när Tsunamin kom 2004. Vill helst
inte dra upp det men Gunnar är den som räddade mitt liv. Hade inte han dragit upp mig
ur vattnet så hade inte jag suttit och skrivit här idag. Så, tack Gunnar för att du räddade
mitt liv, jag är oerhört tacksam!

Nä nu ska jag börja göra mig i ordning, sminka mig lite lätt (ser ut som ett gammalt spöke) och
sen ta på mig ridkläderna. Kanske städa till rummet med annars får la min kära mami damp på mig ;)

Min älskade Daniel i Varberg =)<3



,ciiaoo

Inga kommentarer: