08 april 2009

Kiss Me Thru The Phone

Vilken dag :) många skratt, även om jag har världens träningsvärk i magen och knappt kan skratta så va det roligt! :D Dagen började med att jag gick upp ur sängen, tog på mej en stor t-shirt och gick upp till käket, satte på kaffe åt mej själv :D fixade i ordning kaffe koppen, gick ner igen med koppen, satte mej vid datorn, satte på en film, drack och kollade film i 1 timme. Karl smsade mej sen, jag gick ner mot stan för att sola, sen duscha och sånt snabbt, träffade Karl, vid Sunhose :D vi begav oss mot Orion, fikade och snackade :P sedan så drog vi till knalleland, chillade runt där, tog bussen tillbaks... aaa iaf, jag var med Karl idag en stund, sedan så stack jag till faster Ann, på bussen träffade jag Jonas Jörgner :P snackade med han på vägen upp :D sen såg jag Hampus när jag åkte buss, så när jag hoppade av sprang jag ner för backen vid Hawaii på trandared. Gick med han en bit, vi skulle typ åt samma håll, jag gick kanske en liten omväg men Hampus kunde lika gärna få lite sällskap :) längesen man såg han jue! Sen drog jag till faster, fick en kopp kaffe, snackade, skrattade och lite sånt.

Sedan tog man bussen hem, på vägen till busshållplatsen stod det två unga pojkar vid 12 års ålderna, den ena sprang bakom mej och drog tag i min jacka och sa "tänkte bara säga hej, och att du var väldigt söt, vad heter du?" haha gulligt xD lite generad blev jag ;P sen tog man bussen hem och snart ska jag fixa rummet, rätt stökigt! Imorgon blir det mkt träning :O först ska jag simma/bada med Jesicca vid 12 till typ 3 kanske, sen vid kvällskvisten ska jag och Julia träna på judon, vi ska köra dom där boll övningarna som jag fick av henne, bra för magen, det är därför som jag har ont i magen med, träningsvärk! :D men effektivt!
Ville bara tillägga att Daniel är världens bästa!<3

,ciiaoo<3

Inga kommentarer: