28 april 2009

Det är inte lätt när det är svårt

Jag har inte orkat skriva så mycket så ett tag, har liksom bara skitit i det.
Men det har ändå inte hänt något kul, typ skola, plugg och vart med älskling, jag har i stort sätt pluggat hela tiden. Det är så jädrans mycket nu innan avslutningen ;O Men jag hinner nog med, har gjort totalt 7 inlämningar på mindre än 1 månad ;O fatta, 7 j***a inlämningar!! Ska idag lämna in min Ekonomi inlämning och ska sen börja på en svenska inlämning, typ litteratur skit där man ska skriva en saga, och det är la ändå rätt kul när man ska skriva fritt :)

Jag har troligen skaffat sommarjobb, på McDonald's :D En del säger; "åh donken, hur kan du?" Men liksom, jag hittade inget annat, plus att så farligt är det inte, man får ju pengar sen ändå! Ska till McDonalds i knalleland på Tisdag nästa vecka klockan 15.00, jag slutar 14.00, efter idrotten, så jag får typ fixa mig snabbt som attan och sen ta bussen till knalleland :) Kommer jag bli nervös, ehm ja det kommer jag!

Veckan har knappt börjat men jag har redan planerat en del, på Torsdag ska jag träffa Elin snabbt, fixa överraskning till älskling :D Sen några små ärenden i stan, kanske bio på Torsdag kväll med älskling, får se hur det blir med det. Sen kortege med, men får också se där om man orkar gå och kolla, är hellre med Daniel.
Sen på Fredag blir det fest hos Oskar i Kråkered, ska bli as möö med folk, hoppas på en lyckad fest iaf med skoj :) Har ingen dricka än, men tror jag klarar mej utan det.
Men ska kila nu, har lektion, men ingen gör ngt ändå :P som vanligt!

Ha det gött!
Puss på alla <3

,ciiaoo <3

Inga kommentarer: