17 april 2009

Fredag!!


Äntligen Fredag, igen ;) haha! Tiden har gått oerhört fort, alldeles för fort. Har inte skrivit så mkt på sistone, men det kan bero på att jag tappat suget, kanske inte helt, men jag orkar inte riktigt lägga ner hur mkt tid som helst på bloggen. Har pluggat en del bland annat, umgåtts med kompisar och älskling såklart.
I veckan så har Onsdag och Torsdag vart dom jobbigaste träningsdagarna, men idag så var det värsta slöö träningen, as gött! Typ brottades på mattan lite, skojade, plågande varandra, aa bara hade allmänt kul, förutom när alla la sej på mej, jag trodde jag skulle dö xD usch!
Aja, sen blev det en snabb lektion med Vivvi, inte alls så kul men funka, sen lunch med påskmat, usch! Åt inte mkt, ganska äckligt, ehm ja!
Efter det hade vi Natur, och det vara bara att några redovisade och sen fick vi typ göra precis vad vi ville.
Gick sen hem snabbt, fixade i ordning och hoppade in i duschen, Daniel kom isf när jag stod i duschen men fixade mej snabbt, sen va han här i några timmar, sedan drog pöjken hem, han skulle grilla :D och det skulle jag med, men jag stack till Almenäs direkt efter maten, och jag kan säga, det var inget kul alls, bara tråkigt folk, uscha!

Tog två snygga bilder på Daniel i hans moppe hjälm :D snygging^^ <3 Du är finast<3

Ska sova nu, är ganska sleten... godnatt gott folk! ;) <3
Älskar dej Daniel, oerhört mkt också <3<3

Inga kommentarer: