14 april 2009

Letar som en galning mitt i natten


Vilken natt! Kan inte fatta att jag ens orkade gå till skolan idag, men haha skola och skola, jag hade en lektion på 30 minuter, sen väntade jag med Julia tills vi kunde gå ner och äta, det var hamburgare idag och det kan man ju faktiskt inte missa :D
Åt snabbt, sedan drog jag hem, mamma var hemma med, och jag kan också tillägga, att det är sjukt varmt ute :O tog en tunn jacka med mej idag när jag skulle till skolan imorse, trodde jag skulle svettas ihjäl, jag vet inte hur många grader det var, men några plus va det allt!

Igår så åkte jag upp till älskling efter att han vart ute i sin stuga, dom har ju köpt en stuga, jag vet inte riktigt hur den ser ut men Daniel har försökt att rita upp en skiss på den, och jag kan förställa mej lite iaf :) Dom håller nu på och bygga om, och jag tror att det kommer bli skit fint när det är klart :)
Åkte som sagt upp till han igår, det var några äckliga killar på bussen så höll på och kolla och vissla, tur att jag hade musik i öronen :P Daniel mötte mej på vägen, åh gud vad skönt det var att krama om honom, jag blev helt varm, jag blev så himla glad :D i lördags åkte jag ju till Varberg emot min egna vilja! Och i Söndags ringde han mej, jag saknade han så mkt då, hur j***a mkt som helst, så ni kan fatta hur glad jag blev över att träffa pojken igen :)
Stannade där till 10 ungefär, sen drog man hem, pappa hämtade, sen hem, sova...vilket inte gick så bra :O jag låg vaken hela natten, jag försökte verkligen, men kunde inte! När klockan närmade sig 3, så förstod jag att något inte var rätt, det var ngt som var väldigt fel, aja, somnade vid 5 ungefär, letade även efter min mobil hela natten, sjukt!!!

Men ska kila! Ha det gött allesammans!

,ciiaoo

Inga kommentarer: