15 april 2009

Dead end street


Sicken träning! Shiit! Imorse trodde jag seriöst att jag skulle dö på träningen, det var inte lite jobbigt eller så. Jag försov mej iaf inte imorse, hann med bussen alldeles fint, träffade Robin där med, Joel va också på bussen, jag hörde då att det skulle vara backe idag på träningen, jag trodde jag skulle svimma av när dom sa de :O
Men jag bytte om utan protest, och började sakta jogga upp för hela björdbo backen :O heeeela jävla vägen upp! Fick såklart sällskap av Robin Birkeman, haha men när vi väl var framme började vi göra alla övningar upp för världens brantaste backe, vi skulle göra 6 övningar X 2, den första var att springa hela vägen upp, eller som dom söger; "Stegringslopp" alltså, springa fortare och fortare, sen 2:a var att springa 3 steg och hoppa på det ena benet och sen byta, göra så hela vägen upp, 3:e var hoppa 10 gånger på varje ben hela vägen upp, 4:e var att springa baklänges och sen byte i mitten och hoppa jämnfota hela vägen upp, 5:e var... hm jag kommer inte ihåg alla, men vi gjorde dom övningarna 2 gånger, vila 4 minuter.. jag gjorde inte alla för jag började må illa och va nära på att kräkas, eftersom att jag tog i alldeles för mkt... maxade hela tiden, not good!

Har inte stort sätt pluggat hela dagen :) är också klar med engelskan! Gött!
Ska nu sätta mig ute på altanen och sola :D ha det gött!
Älskar dej Daniel så himla mkt<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: