25 april 2009

Kvällen hos Sandra nr 2

Vilken Fredags kväll :D Helt underbart!
Fredagen började med att jag försov mig, fick alltså skynda mig som fan till skolan, så tur då att pappsen var hemma och kunde köra mig ;)
Då kom man iaf 10 minuter innan allt började. Man såg att de flesta var nervösa, vilket jag inte var för jag tycker inte att engelska är något svårt.
Satt och skrev tills tiden var ute, det gick skit fort tyckte jag :O men jag hann skriva några blad iaf. Sedan drog man en sväng till stan med Pontus och Tinatina, dom var heeeelt störda på vägen till stan, jag lovar, jag skämdes ihjäl!!
Vi gick även in i en tatto affär, där jag kollade hur mkt en tatuering kostar, ska troligen göra det i sommar :D fin fint!
Aja, vi hade en arbetsuppgift som vi skulle göra, typ kolla i 3 olika affärer och se om deras skyltningar var tilltalande och skit, jag jobbade då med Pontus, vi valde MQ,Joel och Gina ;) smart val :)

Drog till skolan, käkade, inte den bästa maten men funka, tacos med sallad :)
Sen så drog jag hem så fort jag kunde, älskling slutade då som jag drog hem så han åkte till mej en stund, för Sandra nr 2 slutade klockan 3, så jag kunde träffa älskling en stund iaf. Var med han, myste och snackade :) Glömde dock av tiden, så jag fick alltså kuta till Rese C för att möta nr 2, hennes brorsa körde ju bil, åkte hem till henne, kollade på tv, chillade, spelade Wiii :D as kul!

Åt tacos, kollade på Talang ;D as dåliga va en del xD Sen så fick antagligen Fia och Sandra ett cp ryck xD dom dampa sönder, asså, nee de går inte att förklara! xD

Vaknade vid 12 imorse, åt frukost och kollade på en film, Forbidden Kingdom, as bra!
Sedan så körde Stefan hem mej (Sandras brorsa) och nu sitter man här hemma :)
Ha en bra dag/helg :D

,ciiaoo

Inga kommentarer: