26 december 2011

Shopping is kaoz

Jag är helt jävla slut. Har shoppat nästan hela dagen idag (12.00-16.30). Fick en massa presentkort i julklapp så idag fick jag chansen att förbruka dem. Blev ganska mycket som följde med mig hem idag. Kort kommer snart!

Förutom allt skoj som vi gjorde idag så hade jag en tanke i huvudet hela tiden som jag, inte riktigt kunde släppa. Idag för exakt 7 år sedan, var jag o min familj i Thailand på ön Koh Lanta och en tsunamivåg kom. Nästan 300.000 människor miste sitt liv eller en familjemedlem. Jag skänker en tanke till dom<3 Är tacksam att jag o min familj överlevde. R.I.P! Här kommer iaf lite bilder på vad jag drog med mig hem! En svart kofta/skjorta. Riktigt snygg! Nyårskläder fixade ;)


En ljusbrun/beige tunika-liknande. Skön och snygg dessutom!

Snygg o enkel plånbok. Den andra va som en väska för fasen. Nöjd med denne!

Köpte ett par vantar o denna mössan men när jag kom hem o skulle prova dem visade det sig att jag har för stora händer ;) fick iaf behålla mössan!

Det var nog allt i klädesväg. Köpte även; Nytt puder, läppglans (2 olika färger), sminkborttagningsservetter, Robins julklapp (tappat bort den först...) och hårfärg :) har nu mörkrött/svart hår :) mycket nöjd med dagen då jag även fick spendera dem med älskling, hans mamma o syster. Tackar för sällskapet! :)
Kan även tillägga att alla kläder är köpta på Gina Tricot! ;) my favorite store!

,ciiaoo

Inga kommentarer: