16 december 2011

Someone's Watching Over Me

Idag är det 1 år sedan som min kära farmor gick bort. Tiden har gått så otroligt fort. Saknar henne varje dag. Ska nog åka iväg till hennes grav o tända ett ljus o lägga någon fin blomma där.

Snart är det julafton och jag längtar faktiskt. Umgås med hela familjen och bara njuta. Är nästan helt färdig med alla julklappar. Har bara mammas julklapp kvar. Med tanke på hur lite pengar jag har så kan jag inte köpa jättemånga i år. Men det är ju tanken som räknas, aight? Ska köpas mammas julklapp nästa vecka.
Har suttit o kollat runt på Tradera och blev förälskad i ett armband som jag bara måste ha! Kostade liksom 12 kr totalt, skit billigt!

Nå vad tycks? :) Passar perfekt på julafton o nyår tycker jag!

Det enda som jag inte har köpt än det är kläder till julafton. Har inte handlat kläder till mig själv på hur jävla länge som helst, men det får jag också göra nästa vecka. Blir något enkelt som tex; Strumpbyxor, linne och något snyggt över eller bara en vanlig o enkel klänning. We will see! Nu ska jag ta o äta lite lunch innan klockan tickar iväg för fort!

,ciiaoo

Inga kommentarer: