08 januari 2012

Na na na

Det var ett tag sen som jag skrev ser jag. Glömde typ av att jag hade en blogg (obs).
Har lite nyheter att berätta, för det första så har jag o Daniel snart varit tillsammans i 3 år så vi planerar för fullt inför Februari, blir nog hotellövernattning+spaa, låter helt jävla underbart i mina öron. Sen har vi också nästan varit förlovade i 1 år. Helt fantastiskt!
Den andra nyheten är att jag fått jobb, äntligen! Är nu anställd på Nelly. Är på retur-avdelningen, härliga människor med en härlig stämning, idag har nästan alla gått runt o sjungit, även jag, därav min rubrik. Är anställd i 1 månad men hoppas att få fortsätta längre än så. Trivs så jävla bra. Det var väl alla goda nyheter. Har inga dåliga nyheter idag. Är hemma hos mig nu, väntar på att Daniel ska komma hit så att vi kan åka o handla lite grann.

Under tiden ska jag kolla igenom lite Thailandsbilder =)


Bjuder på denna underbara bild från Thailand 2010. Längtar så tills vi är där!

,ciiaoo

Inga kommentarer: