19 december 2011

Julklappsrusning i stan

Fullt ös medvetslös, så har min dag varit idag. Började dagen med att vakna vid halv 10 tiden i panik och tro att jag försovit mig, men tur va la det att jag inte gjorde det. Fick en massa viktiga papper och annan information om det ena och andra på Arbetsförmedlingen. Sen efter det drog jag direkt till tandregleringen för att ta bort en bit av trådänden i tandställningen då den skavde mot kinden. Smsade Catrin (Daniels mamma) och sa att jag var påväg hem igen, då skrev hon att hon redan var påväg ner till stan så fick stanna kvar. Gick o köpte mig en god varm choklad på Donken, mums!

Ställde mig på trappan vid Rådhuset och fotograferade lite. Fick inga jättebra bilder men hade ändå inget annat för mig. När jag kollade igenom 1 bild i kameran såg jag att Catrin stod o letade efter mig ;) haha lite lustigt! Vi vandrade runt i stan o köpte en o annan julklapp där. Efter många om o men så tog vi bussen till Knalleland där vi gick runt som två stållar. Det blev både julklappar och annat skoj. Åt även på EAT och dom har något som heter "Eat All You Can", fy fan det va det vidrigaste jag ätit. Tog en portion med pasta, faaaan vad äckligt! Överkokt och sen har den säkert legat framme i 2 dar :O usch! Aldrig äta där nån mera!

Efter att Daniel slutat åkte vi in till stan igen där Catrin skulle köpa en krans. Hon ville göra en ljuskrans helt själv så vi köpte tillbehör som blockljus, sidensnören, ståltråd, felj-äpplen och ljushållare. Resultatet av den kransen kommer på bild snart! Imorgon ska jag på möte hos någon jobbcoach. Får se hur detta kommer gå, hoppas att jag får ett jobb snart!!!

Daniel och Catrin gjorde det mesta av detta fina konstvärk, jag gjorde rosetterna!

,ciiaoo

Inga kommentarer: