13 oktober 2009

Take Me Out

Jaaa, nu sitter man i skolan och gör inget. Har precis haft natur och fick reda på mitt naturprov, fick G, men de va ju bara ett jävla G prov, så jag fick alltså alla rätt :P haha!

Känns skönt att jag iaf klarade det :) Jävla kemi skit, och nu ska vi då börja med energi som är ännu svårare... uscha!
För övrigt så åt jag en riktig frukost imorse för första gången, det blev två mackor och ett stekt ägg:) Sen tog jag även med mej två mackor till skolan ifall jag skulle bli hungrig :) Slutar som tur är klockan 2 :) Samhällen är typ "inställd" man får gå om man vill för vi ska ha redovisning på Torsdag och jag kan plugga hemma om jag vill det:) Gött! Senare idag så kommer då Daniel hem till mig efter att han har varit i badhuset med sin klass :) Får se vad vi ska göra :)

Snart jul då :D Just de ja, jag glömde skriva att jag ska tattuera mig den 19 November :D Ska skriva mitt andranamn som då är Saifon :) Längtar som fan!

Men nu ska jag kila iväg, så ni får ha det bäst :) Älskar dej daniel :)<3 Du är det bästa som hänt mig:D<3<3 Kommer aldrig sluta älska dej!!<3<3

Inga kommentarer: