28 oktober 2009

I'll Never Love Again

Onsdag nu då, halv lovet har typ gått nu, fy fan asså... Men det är inte långt kvar till jul lovet :) Det va ett tag sen som jag skrev, men har som sagt inte haft varken tid eller ork. Så är det när man är lat. För övrigt så är det jävligt gött med lov, de kan jag lova! Sitter just nu i Daniels soffa och spelar poker haha sweet :) Vet ej vad Daniel gör riktigt med tror de va ngt med ljud grej i tv-rummet.

Igår va man då på sjukhuset klockan kvart i 8 på morgonen för att göra ett test, och aaa jag var rätt trött, men sån tur att jag fick sova, för de va det som va meningen. Älskling var med, eftersom att han sov hos mej så följde han med :) lite sällskap är alltid trevligt, nä men jag gillar inte att åka till sjukhuset ensam. Gillar inte sjukhuset alls. Men men, när vi kom hem så la vi oss i sängen, meningen va egentligen att det var jag som skulle sova en stund, Daniel skulle sätta sej vid datorn efter att jag somnat, men nej nej så blev de inte, haha båda två sten sov istället xD

Efter det kom Cissi (daniels syrra) och hans mamma och hämtade oss, dem skulle till Knalleland så vi hängde med dom :) haha! Sen hände det lite saker på helgen, men men...idag blir det lite softiiiish dag :) Senare ska jag då hämta en t-shirt som jag beställt från topstreetwear, sen blir det hockeymatch senare ikväll :)

Men ska fortsätta med spelet nu, ha det bäst! Älskar dej Daniel, mer än något annat på denna jord, det vet du :)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: