14 oktober 2009

School

Jaha, då är man i skolan nu igen. Har haft typ världens jobbigaste träning. Först så körde vi 20-20, shiit jobbigt, tänkte springa med jacka först men den är ju så jävla stor, så det blev bara med halsduk. Men men, det gick förutom att min hals blev frooooozen!

Snart blir det mat, hamburgare :D mums! Sen har jag då två lektioner, engelska och svenska, soft! Sedan så åker jag då till Daniel, där man ska plugga hela jävla dagen-.- Såååå drygt! För övrigt så är ju snart veckan slut :) På lördag ska det bli en riktig mysdag, jag och Daniel har planerat att kolla på film, sen på kvällen äter vi god mat, och efter maten blir det ännu mer film, med popcorn, lösgodis, grönsaker (gurka, morötter) med dipp :D Och dricka :D mums!!!! Längtar! Igår var det hockey! Glömde skriva det, dem mötte AIK, haha BHC vann med 4-3 :) Goodie! :)

Älskar min Daniel :)<3 Du är det bästa som hänt mej :)<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: