28 september 2009

Back To School

Jaaa, då sitter man i skolan nu då :) Skulle haft internationella Relationer men hon är inte här så vi får jobba självständingt, men jag gör mitt hemma istället :)
Tränade idag, men va inte alls på humör idag, trött och grinig... Uscha, sen så åkte jag hem för att duscha, sen så när jag nästan var hemma så ringde Magnus, min klassförståndare, och sa att vi skulle fotas vid 11, haha typ 40 minuter hade jag på mej att fixa mej! Men jag klarade det :) Blev iaf nöjd med fotot :)

Senare idag efter skolan så ska jag nog möta älskling i stan, och sen åker vi nog hem till honom :) Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, troligen bara ta det lugnt antar jag :) På onsdag så ska vi på hockeymatch, sen så stannar jag där hos honom veckan ut :) Torsdag blir det restaurang besök på Jensens, och sen bio där vi ska se "Flickan som lekte med elden" :D riktigt bra! :) På fredag åker vi ut till stugan :) Så jag har en riktigt bra vecka att se fram emot :D Jiihuu! :D

För övrigt så älskar jag verkligen Daniel, han är så otroligt underbar!<3 Tack för att stöd jag får! :)<3<3<3
På Lördag är det 8 månader mellan oss, tiden går som sagt väldigt fort ;)<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: