29 oktober 2009

Whenever, Wherever


Tordag ida då, inte för att jag har bestämt för att göra så mycket, men något hittar jag/vi väl på. Vet bara iaf att vi troligen åker ner till mej idag för lite variation, säga hej till dem där hemma och så :) Var ju på hockeymatch igår, BHC mot Västerås, och det va faktiskt en riktigt rolig match, förutom period 2, där ingenting hände... Men i slutet av matchen blev det straffar, eftersom att det stod lika, jag är glad att herr Pontus Hansson (målvakt) skötte sig igår :) riktigt bra :) Efter matchen blev det att vi åkte hem direkt, och åt lite sen blev det film :) Med Daniels nya högtalare till tv:n, jävlar vilket ljud asså. Shiit bra! Tror filmen hette Hanniball Raising, eller ngt sånt, as bra men oerhört äcklig.

För övrigt så var jag så otroligt trött imorse, men alltid lika underbart att vakna upp jämte älskling, känna din varma kropp mot min, wonderful!<3 Men sen är det alla andra saker med dig som är så underbart, dina ögon är så otroligt fina, kan inte släppa blicken ifrån dig.<3 Dina kyssar är det bästa av allt, dina läppar är så mjuka. Hoppas du vet hur mycket jag älskar dej Daniel Mikael Lundqvist, med hela mitt hjärta, kommer alltid att göra det,<3

Inga kommentarer: