30 oktober 2009

Sorry's Not Good Enough

Jahapp, då var det Fredag idag då. Fy fasen vad tiden har gått fort, lovet bara försvinner jue :( Men men, snart jul lov ändå så whatever. Idag så har inte hänt så mkt, jag och älskling nanade hos mig igår till idag, vi gick upp och åt en god frukost, fast inget märkvärdigt. Efter det så fixade vi oss, jag sminkade mej osv. Till slut, efter alla svordomar, så var jag klar, gick upp för att ta på mej, platta håret, nää då har jag en jävla fet tova i håret :O men den hjälpte älskling mej med, pust... Vi begav oss då till stan för att ta ut pengar, gav honom 400 kr, ska kanske åka till Turkiet med honom och hans föräldrar o syrran, så det kanske är dags att lägga undan lite pengar då. Sedan handlade jag lite puder, lipsyl, och ett par leggins, och i detta fallet va det ett par tjocka :D as goa och snygga, tkr jag iaf :P

Well well, sitter nu i Daniels soffa och lyssnar på musik, äter lite godis, tittar medans älskling spelar :) Träffade förresten Nicklas på bussen :D haha alltid lika glad och crazy ;D men men... Har inte planerat så otroligt mkt i helgen, förutom att vi ska äta middag här hos snuttis, sen blir det en massa skräckfilmer på kvällen med massvis med godis :D och sedan på Söndag ska vi åka skridskor :D så, jaaa jag hade ju faktiskt ngt planerat :P Just de ja, imorgon ska vi också kolla på judo i boråshallen, där den där SWOP tävlingen är, jag också skulle kunna vara med om jag tränat, men men... finns ingenting som jag skulle kunna ändra på nu, kommer fler chanser :D

Älskar dej Daniel, sitter här jämte dig just nu, och det pirrar i magen, ska det göra de, jag är så otroligt kär i dig, det går bara inte förklara, min kärlek till dig är oändlig, jag finner trygghet i dina armar, att ingenting kan hända, du är absolut det bästa som hänt mig och du har bevisat va äkta kärlek är, jag är tacksam att jag har dig Daniel Lundqvist, <3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: