31 oktober 2009

Relax, Take It Easy

Andra inlägget idag, men vad gör man när man inte har något speciellt att göra just nu för tillfället. Var som sagt så jag och älskling i Boråshallen efter middagen, och jag kan säga, att det var faktiskt det godaste på länge. Mums :P

Sen så fick vi då skjuts av Cissi ner till Boråshallen då, där vi kollad runt lite och jag pratade med lite folk, sedan så skulle vi då sätta oss på läktarplatsen, sån tur så var pappa där precis när vi kom, så vi kom in gratis, lucky! Jag trodde först att Daniel inte skulle tycka om dem matcherna som gick, men det gjorde han :) Hehe, och vi ska kanske dit imorgon också, om vi hinner det då de vill säga :) Imorgon ska vi förmodligen åka skridskor, hoppas hoppas, har inte gjort det på ett tag, ska bli jädrigt kul :) Om vi nu ska göra det, hoppas som sagt!

För övrigt så har dagen vart helt okej, trevlig middag, sen var det så sjukt roligt att få träffa gamla judo kompisar igen, och sen Jacke, Landslagstränaren, hans sa att om jag ville så fick jag gärna komma ner och köra lite på träningen med dem, men får se hur jag känner mej, det känns lite sådär, eftersom att jag inte har tränat på ett tag nu med också, men sen är det också mycket mer som står på spel, min kropp, min skola och sen har jag en pojkvän som jag älskar, hur ska jag kunna hinna med allt det, först ska jag plugga en massa, sen så ska jag träffa Daniel, och sen på kvällarna så ska jag träna, och om jag sedan börjar ta träning seriöst, så kommer det bli att jag åker och tävlar var och varannan helg, kommer inte finnas tid för ngt annat :( Så, aaaa det är mkt som står på spel...Men det har varit skit skoj att få träna liiiite judo :D det kan ju inte skada, elller? :/

Efter judon blev det att vi åkte till kyrkogården på Göta för att tända några ljus, visst, det var jätte mysigt, men jobbigt... Fick den där känslan, från Tsunamin 2004, att se alla ljus, och så mycket folk, nä det var riktigt jobbigt, det var som ett hugg i hjärtat, usch... Men tack älskling för att du förstod och tröstade,<3

Jahapp, då har jag inte så mkt mer att säga idag, tack Daniel för ett underbart lov med dej, det har varit helt fantastiskt, att få spenderar varenda sekund med dej,det har varit helt otroligt underbart!<3 Om jag bara kunde förklara hur mycket jag älskar dej, men det skulle bara ta typ 1.000000000000 miljarder år, så jag säger det här och nu, JAG ÄLSKAR DIG DANIEL MIKAEL LUNDQVIST, OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET OAVSETT VAD, MIN KÄRLEK TILL DIG ÄR OÄNDLIG!

Jag gråter av lycka, jag skrattar av glädje, att jag har dig!<3

,ciiaoo

1 kommentar:

Anonym sa...

varför skulle du inte kunna träna samtidigt som du har pojkvän? jag menar, kan han inte respektera att du har dina träningar är han väl ändå inget att ha..? och så kan det vara bra att vara ifrån varandra lite iaf, att man har sitt egna på sitt håll.