31 oktober 2009

What Is Love...

...I'll never love again!
Uscha vad trött jag är idag. Har sovit så sjukt dåligt i natt, fy fasen, bara en massa mardrömmar, och inte nog med det, vaknade upp med nackspärr imorse, inte det skönaste det heller. Klockan är strax efter 12, och om 2 timmar är det middag här :) Har inte ätit frukost, kommer troligen inte göra det heller, med tanke på att vi ändå ska äta snart, sen är jag inte så jävla hungrig.

Igår så blev det en sen natt, vi somnade la vid 3 eller ngt... Jag har inte så mkt att skriva mer just nu, förutom att jag börjar bli oerhört trött på mina drömmar, att man inte kan gå en lugn natt utan dom där jävla fucking drömmarna. Blir så sick of it!!
Ska fan skaffa sömnpiller, eller supa mig renlöst full tills jag däckar av eller ngt.
Men men, nu ska jag ta på mej kläder, och sminka mej plus lite annat sånt där, glöm inte att det är Swedish Judo Open i Boråshallen idag, be there!!! :D

,ciiaoo

Inga kommentarer: