31 augusti 2009

To The Moon And Back

Nu sitter man i skolan igen, haha precis som för ett år sen, fast då var det ju lite annorlunda, men det flyter på :) Dagen har knappt börjat men jag har redan planerat dagen i stort sätt :) Först så åkte jag till träningen imorse, tog bussen från buss torget där jag träffade älskling :) Men eftersom att han hade en tid o passa, för jag skulle ändå inte träna, så gick han ist för att ta bussen, jag förstår honom, vafan det är propp fullt med folk i bussen, så han gick den busen :) På friidrotten så låg jag mest på mattan och fördev tiden med musiken, och sen stack jag snabbt och handlade på Kvantum i knalleland, köpte två ostfrallor och en Risifrutti Manna :) Gott som fan va de!

Nu tillbaks till skolan med en påse Daim och en festis, dock inte lika nyttigt! Vid klockan två så åker jag, Janne och Robin iväg till läkarna, han ska kolla sitt knä och jag ska kolla mina revben, det blir ultra ljuds test tror jag :) hoppas bara att dom hittar rätt fel nu så att jag kan gå vidare och läka på rätt sätt och sedan börja träna igen :) Efter att vi gjort alla dessa tester, som troligen kommer ta relativt lång tid :( Uscha, missar två lektioner... Men det får gå!
Efter allt detta så möter jag Daniel i stan :) Vi hade bestämt att vi skulle ta en fika idag :) Sen vet vi inte vad som händer :) Får la se vad vädret säger o sånt.

För övrigt så mår jag relativt bra, bortsätt från att mina revben värker (om det nu är det) Igår mådde jag dock illa, pga att jag åt alldeles för mkt nötter :( Ajjabajja på mej! Nepp, nu ska jag försöka plugga lite Svenska, alltid svårt att börja :/ Men när jag väl börjat så, då funkar de :) <3
Puss på Daniel, älskar dej gubben :D<3<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: