02 september 2009

Inside Out

Onsdag idag då, halva skolveckan har gått, sitter i datasalen och bara fördröjer tiden genom att spela eller kolla runt :) Ska äta vid kvart i 12, lasagne, haha gott!
Imorse så vaknade jag, låg kvar några minuter, men sen så va jag uppe, packade och sen så tog jag 2 mackor och en persika påvägen, gick ner mot buss torget där jag mötte Emil och älskling, jag skulle ju gå till Ryahallen så jag gick med dom till deras skola, där jag sedan fortsatte mot träningen, och precis när jag sagt hejdå till Daniel så började det ös regna -.- snacka om att jag fick ett ryck.

Träningen va soft, fick köra bål träning idag medans dom andra gjorde ngt annat, jag lyssnade på musik och tränade i mitt eget tempo. Efter träningen fick jag massage av Robin :D as skönt!!! Sen blev de varm dusch och sedan så körde Robin mej till skolan (han tog körkortet i Torsdags)

Igår var jag med älskling, mötte honom i stan efter skolan, tog bussen upp till honom (jag dog av värmeslag) Han skulle ha fotbollsmatch vid 6, så han åt snabbt och sen så körde Fredde oss dit, i hans lastbil xD haha lite de guppa :P Dom mötte något cp lag, sååå jävla kaxiga, fy fan, fula va dom också!
Efter matchen så åkte vi hem, jag och Daniel tog en dusch, sen så hade hans mamma gjort pasta sallad (skiiiit gott) och så kollade vi på film samtidigt som vi åt, jag ringde pappa sen o han skulle komma och hämta mej, så vi låg och gosade i sängen så länge :D mysigt!!!

Idag åker jag till han igen, får se vad vi hittar på, troligen så tar vi det bara lugnt :) älskar deeej Daniel<3<3 Du är det bästa som hänt mig!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: