13 augusti 2009

Good Life

Torsdag idag då. Sweet :) Det har inte hänt så mkt än, vi vaknade ganska sent idag, jag trodde först att klockan var runt 10 eller ngt, men då var den 11.10 ist ;O Fan, sovit bort halva dagen ;) Men men, vi gick upp o gjorde i ordning frukost, jag gjorde en Hönekaka med ost på o sen lägger jag den i mikron i några sekunder så att osten smälter alldeles lagom :) Dock fick jag knappt i mej allt, för igår så fick jag först en riktigt sjukt hostattack ;O hostade så mkt att jag fick upp spya, men eftersom att jag då stod i Daniels rum, så va det bara att svälja det igen, vafan jag kan ju inte spy rakt ut :O aja, gick sen in på toan, för att se om jag kunde spy igen, samtidigt kommer Daniel in och är jätte orolig, jag känner att min hans är alldeles svullen o slemmig, kände att jag knappt fick någon luft, det va så jävla jobbigt. Jag gick ut på balkongen för att skippa efter lite luft, det blev iaf lite bättre, men jag hade fortfarande svårt för att andas :( Sen kom då hans pappa, han trodde att jag kanske hade fått Astma, så jag fick sånt där pulver grej som man ska andas in, efter en stund så kände jag att det delvis hjälpte, men inte helt, hade fortfarande svårt att andas, så fick sen allergi tabletter, medans jag satt i vardags rummet så städade Daniel sovrummet, tog bort all katt hår och dun täcken, så aaa... Resten av kvällen så satt jag vid hans dator o försökte bara att ta det allmänt lugnt...

Natten blev lugn den med, vi somnade lite innan 3 kanske. Och visst, jag hostade en del, men sömn fick jag iaf, Daniel höll om mej i stort sätt hela natten, så jag sov tryggt :)<3
Idag så åker man hem, Daniel ska spela fotboll vid 8 ikväll, men han kommer till mej sen tror jag efter matchen, så sover vi hos mej :) Skojsigt, lite lättare nu också när jag har en 120 säng :) Haha, hade ju för fan en 90 säng innan, då fick inte ens jag själv plats xD cp! Men nu så :) Hepp, ska kila nu :) Kolla på när älskling möblerar o städar :) Ha det bäst!!

,ciiaoo

Inga kommentarer: