21 augusti 2009

Just Dance


Första skoldagen idag då :) Riktigt kul va de, eller aa typ iaf :) Jag gick till Lisa först, stackaren hade gått upp typ 1 timme för tidigt tack vare KG (simon) Haha!
Så går det när man inte kollar på klockan ;) Men men, kom dit o plattade håret igen, sen så begav vi oss mot skolan, KG skulle möta oss vid bron vid Aspero, men som vanligt är han alltid sååå seg! Träffade Pontus på vägen också, lika glad som vanligt :D När vi kom upp till klasrummet, så va det bara 10 st som kom xD Det förvånar mej dock inte, men ändå! Vi snackade om lärarna först, sen så fick vi schemat, och jag tycker faktiskt att den va bra, när jag kollade igenom det o jämförde med vissa andra, för jag har inte alla lektioner på schemat så slutar 14.00 nästan varje da :D Träningarna är flyttade till Måndagar-Tisdagar-Fredagar istället :D mycket bättre!

Det blir nog friidrott detta året med :D Längtar faktiskt :) Hoppas träningen o tävlingarna går bra i år :)

För övrigt så åker jag ut till Daniels stuga i år :D Ska bli roligt :) Älskar min Daniel, du är mitt allt!<3

,ciiaoo

Inga kommentarer: