12 augusti 2009

Freeze

Det var ett tag sen som jag uppdaterade, och jag ber om ursäkt, men som jag sa för länge sen, jag kommer inte skriva så värst mkt nu under sommaren. Vad har jag gjort nu i några veckor, joo jag har bott hos Daniel, i snart 2 veckor och lite till tror jag, vi har både vart i stugan o hemma i borås. Sen firade vi ju då 6 månader, då blev de restaurang o bio :) skit mysigt! :)

Sen har vi vart i hans stuga o fiskat kräftor, skit skoj, fick ungefär 180 st (inte helt hundra) Mysigt va de!!
Idag så fyller Daniel år, grattis på 17-års dagen älskling :D dagen började med att vi vaknade, dock vet ja inte direkt vilken tid, men runt 11 kanske jag tippar på. Aja, det första Daniel fick göra va att öppna en present från mej, och jag var något nervös, jag hade nämligen köpt en parfym till honom, Diesel heter den, skit gott luktar den, och Daniel blev jätte glad o tyckte att den va god :D Sen gick han pengar och kläder från syskonen :) en snygg skjorta o en snygg t-shirt :D Vi åt tårta o fikade. Ikväll ska ni nog bara ta det lugnt antar jag, vi tog även en massa cp bilder innan xD haha! Snyggingar!

,ciiaoo

Inga kommentarer: