23 augusti 2009

We're All To Blame


Jahapp, Söndag idag då och imorgon är det skola :( Uscha! Inget som man direkt ser framemot!! Fast, det jobbigaste är inte skolan så sätt, utan mer att gå upp tidigt på morgonen, när man väl är i skolan så tycker inte jag att det är så jobbigt :)

Idag så åkte jag hem ganska tidigt från Daniel, dock blev det lite fel när jag åkte :( Jag va lite dum, packade mina grejer, gav han en puss på munnen och sa inte ett ord, gick bara och stängde dörren :( Uscha, men det löste sig till slut :) Förlåt älskling!<3 Jag åkte då hem, åt lite, hoppade i badet :D låg där i 1 timme kanske, sen så började jag baka, sen kom älskling :) Och han satt vid köksbordet i typ 10 minuter, sen va kladdkakan klart :D Så som det såg ut så tror jag att han gillade den :D Det gjorde jag iaf!

Sen gick vi ner på mitt rum och la oss på sängen, sen så... busade vi en jävla massa, eller han busade med mig xD jag sa mest "sluta", "jag vill inte" haha xD Sen så innan han skulle gå så skulle han få tillbaks ett par byxor, som är mina men han har dom :) Så hittade jag ett par gamla, som han då fick :) Sen fick han även ett skolfoto av mej :) Hihi! :) Och sen åkte han vid 7, skulle äta hemma :) Nu ska jag äta, sen blir det säng dags :D Puss på min daniel :D Älskar dej!!!<3

,ciiao

Inga kommentarer: