14 augusti 2009

Handens Fem Fingrar


Fredag idag då. Hemma igen, ensam alltså, Daniel åkte hem till sej idag :) Han sov här från igår till idag :) Har ju typ flyttat in hos honom ;P haha nee men har bott hos honom i 2 veckor snart :) Och det har varit kanonkul :D Vi har gjort en massa skojs :D Bio, filmkvällar och sen har vi även varit i Svenljunga, där hans stuga är :D Och jag har badat o lite annat :) Fiskat kräftor, grillat :D aaa det mesta :D

Imorgon blir det åter igen bio med älskling :P Haha, stammisar! :D Bion börjar vid 9, så han ska komma till mej innan bion och så ska jag/vi laga mat :D får se vad jag gör för något gott :D Troligen flygande jacob :D Det är så jävla gott :D <3

Ska nu upp o kolla om syrran behöver hjälp i köket :) Sen blir det film o godis :D<3

Älskar min Daniel med :)<3 Vi två föralltid! :D<3
Btw, fick en massa bilder från Sandra nr 2 idag, från Liseberg, gud va jag garva xD haha här är en av dem :D ja o daniel ;D

,ciiaoo

Inga kommentarer: