21 november 2011

Talk That Talk

I natt har jag sovit som ett litet barn och det var så sjukligt skönt!
Blev dock väldigt besviken när jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade till imorse. Ville bara dra täcket över huvudet och ligga där resten av dagen.
Men men, senare i eftermiddag vid 3 ska jag möta upp hästägaren. Sen får vi se hur det är och så. Återkommer mer med det ikväll!

Funderar på om vi ska sova hemma hos mig ikväll, iaf till Fredag eller något. Får kolla med Daniel. Måste få ordning på mitt rum och även packa upp det som ligger i lådorna i tv-rummet (då pappa inte är så glad att det ser ut som en soptipp där). Sen imorgon ska jag åka/gå ner till Lernia där Robin är. Han lovade att hjälpa mig med min dator. Det är något seg o laggar fast ibland plus att den låter som ett jävla jetplan när man startar, sen blir den jättevarm och då går
det inte att ha den i knät. Tur att man har en sån bra kompis som Robin! :)


,ciiaoo

1 kommentar:

Myran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.