05 november 2011

I Don't Even Know You

Idag har äntligen solen tittat fram en stund, har verkligen längtat efter det här vädret. Underbart. Idag åkte jag ut till stallet vid 11 och när jag kom dit hade Pernilla redan kommit. Vi gjorde i ordning våra små djur och begav oss ut i det fina vädret. Jag red Livona första rundan, barbacka med. Pernilla hade Blues. Vi red en ny väg idag (för mig), dom kallar den för Motorvägen. Skitgo väg, sen tog vi klätterbacken i slutet, så jag kommer ha en jävla träningsvärk imorgon.

Vi red sen tillbaka, jag tog in henne, och tvättade hennes mugg som hon har på hoven. Sen tog jag in Labben, borstade och sadlade honom, ut snabbt som fasen, in i paddocken o just då kom Daniel. Jag värmde upp i skritt o trav sen gallopp.
Det stod redan ett hinder framme så provade att hoppa, gick skit bra, dock lite högt ;) hade den på 50-60 o han hoppade 70... men över kom vi :)

Sen ut på ängen där jag gallopperade i full fart och Daniel fotade. Det var så sjukt underbart. Sen travade jag av honom och sen skritt. Tog in honom sen kom det jobbiga... mocka 3 boxar och fodra 3 hästar, men snälla Daniel ställde upp på att mocka medans jag fixade maten. Älskar min pojke<3 Lägger upp lite bilder på dagens aktiviteter! Snart blir det släktmiddag hos Daniel. Mums!




Så där :) det får duga idag! Ha det gött allesammans!

,Love

Inga kommentarer: