20 november 2011

Surrender

Jag tycker att snön kan komma nu. Visst, jag är inte så mycket för snö, men nu börjar jag faktiskt tröttna på det här gråa o tråkiga vädret. Det är en sak om
det är strålande sol och några plusgrader. Men nu när det är dimmigt, molnigt, småkallt, regn... nä det kan man vara utan!

Dagen har iallafall varit toppen. Började dagen med att försöka väcka Cissi runt 9-tiden imorse. Ringde ett flertal gånger utan resultat. Klockan 09.15 skulle vi samlas i stallet så jag fick lite smått panik. Jag o Daniel bestämde oss för att åka hem till Cissi och ringa på dörren, klockan tickade, vi ringde på dörren i typ 2 min. Sen, tillslut öppnar hon dörren i trosor o t-shirt och ser allmänt förvånad o chockad ut ;) haha, det va faktiskt lite roligt! Sena som vi va tog Cissi snabbt på sig kläderna, sen åkte vi o hon bytta om till ridkläder i Daniels bil då dom låg i hennes bil först. Jaja, fram kom vi och jag visade henne hur allt såg ut o vart allt låg. För er som inte vet så var det dressyrkurs idag på Tokarp. Mycket roligt och väldigt lärorikt.
Cissi fick Melwin och jag fick Mille. Kommer lägga ut lite bilder!

Jaja, imorgon är det Måndag (igen). Ska ut o kolla på en till medryttarhäst, stallet ligger Tosseryd så det är inte så långt att åka. Det är en halvblodssto på 6 år. Enligt ägaren var hon en helt okomplicerad häst och utbildad dessutom. Jag är väldigt nyfiken så vi får väl se hur det går imorgon.
Här kommer lite bilder på dagens aktiviteter!

Cissi och Melwin :)

Jag och Mille, kändes så otroligt bra idag!

Bjuder på den här sista bilden på mig o underbaringen!

,ciiaoo

Inga kommentarer: