03 november 2011

But It's Better If You Do

Sitter och kollar på Robinson. Lite småkul faktiskt, man får höra en o annan rolig kommentar. Har även sökt lite jobb under tiden. Hoppas innerligt att nån av dom svarar. Är i stort behov av ett jobb nu.

Imorgon ska jag jobba lite extra hos Evelinas pappa. Får göra det ibland och det är bra betalt, pengar är aldrig fel. Jag ska servera på Svart Örnens Festvåning och Evves pappa lagar så sjukt god mat. Mums!

Imorgon är det helg, äntligen. Ska tillbringa hela helgen i stallet, weeii!
På Lördag ska jag träffa Pernilla i stallet runt 11, mocka, fixa maten och sen rida Livona, sen kommer Daniel och hämtar mig runt 12.30-13.00 för vi ska nämligen åka till kyrkogården och tända ljus. Jag ska tända ett ljus och lägga dit något fint på farmors grav<3 Saknar dig... <3 På Söndag ska jag typ vara i stallet hela dagen, bara ta det lugnt, chilla runt, ta en riktigt lång ridtur, ska till och med ta mä mig lite mat så att jag kan stanna till någonstans o käka sen rida tillbaks, fast bara kanske.
Nästa vecka är det hopptävling och jag är skit taggad. Ska kolla tävlingskavaj med pappa imorgon, tror vi åker till Hööks för dom är billigast.


Labbens mule får stå för dagens inlägg! :) Sötnöt!

,ciiaoo

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.