04 november 2011

Build God, Then We'll Talk

Äntligen Fredag! Medans andra har slutat och börjat mysa till det ska jag snart göra mig i ordning för jobb (20.30-23.30). Men pengar är aldrig fel så det är bara tacka och ta emot.

Idag har jag sökt återigen massa jobb. Skickat in både CV och personligt brev. Sen blev det lite One Tree Hill tills pappa ringde, då blev det att åka iväg till Hööks och kolla kavaj, blev även Eko-hallen och My One, efter det kom vi fram till att Hööks var bäst men orkade bara inte köra dit igen så det blir av nästa vecka istället. Övningskörde idag och kände att det var ett tag sen, kanske dags att ta tag i körkortet? Hm... aaa!! Har varit så jävla lat och har inte haft motivation till det men nu när det börjar bli kallt och bussen inte ser så lovande ut kanske det är dags trots allt.

Malin från stallet ringde idag. Ska rida Labben Lördag och Fredag, weeii!
Så imorgon ska kanske Cissi hjälpa mig, jag rider Labben och hon Livona. Det ska vara middag hos Daniel imorgon och hans släkt kommer så jag måste ha hunnit rida innan 4, och innan dess ska vi även ha hunnit åka till kyrkogården och tända ett ljus hos farmor, jisses hur ska detta gå... Tiden är en dum uppfinnig, aight?


Ett öga, men inte vilket öga som helst, utan Labbens :)

,ciiaoo

Inga kommentarer: