27 oktober 2011

Satan I Gatan

Äntligen hemma igen. Varit i Ullared idag och herrejesus vad folk. Man är helt jävla slut när man kommer hem. Och fan vad förbannad man blir på allt folk... dom går med sin jävla vagn, tittar åt ett annat håll och bara kör på en, usch!!
Fick med mig lite saker den här gången, mest för att jag inte hittade något som passade mig och sen hade jag inte hur mycket pengar som helst heller.

Här kommer lite bilder på det som jag köpte :)

Köpte en mankam och en manborste :) kammen hade tydligen vassa knivar i mitten som man kunde använda om man ville rätta till manen ;) fränt!
Ett par ridstrumpor såklart! Gillar dessa för dem är lite tjockare vid foten!



Och sen den här fina ramen som jag redan satt ett foto i :)

Nää nu ska jag kolla Robinson. Imorgon och resten av helgen ska jag vara i Boråshallen och hjälpa till på judotävlingen.

,ciiaoo

Inga kommentarer: